Wymagania:

a) niezbędne: - spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków:

1) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,

2) ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna,

3) ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:

a) pedagogika,

b) pedagogika specjalna,

 c) politologia,

d) polityka społeczna,

e) psychologia,

f) socjologia,

g) nauki o rodzinie,

4) bądź spełnienie co najmniej jednej przesłanki wymienionej w art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.

b) dodatkowe:

- znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,

- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,

 - znajomość przepisów ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

 - orientacja w przepisach w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego

 - orientacja w przepisach ustawy o ochronie danych osobowych,

- posiadanie prawa jazdy kat. B oraz dysponowanie samochodem osobowym,

- obsługa komputera w środowisku WINDOWS, obsługa poczty elektronicznej i internetu oraz pakietu MS Offic,

- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

- umiejętność pracy w zespole,

- dyspozycyjność,

 - umiejętność analizy dokumentów,

- inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

4. Zadania wykonywane na stanowisku pracownik socjalny:

- prowadzenie pracy socjalnej zmierzającej do reintegracji społecznej i zawodowej,

- rozeznanie sytuacji życiowej oraz potrzeb osób uczestniczących w programie CIS,

- ustalanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego na rzecz uczestników  oraz monitorowanie ich realizacji,

-dążenie do poprawy sytuacji osób objętych programem CIS,

- bieżące śledzenie i udostępnianie uczestnikom ofert pracy,

- prowadzenie dokumentacji osobowej uczestników, 

-współdziałanie z innymi instytucjami,  placówkami w interesie uczestników,

- skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w zakresie realizacji zadań.
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych uczestników

- współpraca ze specjalistami

- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;

 5. Wskazanie wymaganych dokumentów:

- list motywacyjny,

- życiorys,

- kwestionariusz osobowy,

- kserokopie świadectw pracy,

 - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata, zgodnie z wymogami podanymi w ogłoszeniu,

- adres i telefon kontaktowy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne  powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).


Informacje o publikacji dokumentu

Data wytworzenia Wytwarzający/Odpowiadający Data udostępnienia (Udostępniający) Data modyfikacji (Modyfikujący)
2016-05-10 Alicja Klimczak 2016-05-10 15:19:20
(Arkadiusz Olberek)
2016-05-10 15:20:25
(Arkadiusz Olberek)

Historia zmian dokumentu

Data Osoba Operacja
2016-05-10 15:20:25 Arkadiusz Olberek zmiana danych wpisu
2016-05-10 15:19:20 Arkadiusz Olberek dodanie nowego wpisu